Πρόγραμμα σπουδών

Πρόγραμμα​​​​​​​​​​ σπουδών

Το φροντιστήριο δεν είναι άλλο ένα "λυσσάρι" για τις ασκήσεις του σχολείου. Προσαρμόζουμε και διαμορφώνουμε έτσι το πρόγραμμα σπουδών μας, ώστε να παρακολουθούμε και να συμπληρώνουμε το σχολείο, αλλά όχι να το ακολουθούμε. Ο στόχος μας είναι να προηγούμαστε του σχολείου στην ύλη. Τα περισσότερα ερωτήματα και ασκήσεις του σχολικού βιβλίου χρησιμοποιούνται σαν παραδείγματα και αντιμετωπίζονται μέσα στην τάξη, κατά την παρουσίαση και επεξήγηση των αντίστοιχων τμημάτων της ύλης. Παράλληλα αναθέτονται στον μαθητή ερωτήσεις και ασκήσεις κυρίως από τις βιβλιοδετημένα φροντιστηριακά συγγράμματα που παρέχουμε δωρεάν και ελέγχεται καθημερινά η εργασία του πάνω σε αυτές. Όταν και όπου χρειάζεται προχωράμε πέρα από την διδακτέα και εξεταστέα ύλη της κάθε τάξης, σε έννοιες και ζητήματα απαραίτητα για τις επόμενες τάξεις και τελικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι, η εργασία για το σχολείο λειτουργεί κυρίως σαν επανάληψη όσων ο μαθητής έχει ήδη διδαχθεί στο φροντιστήριο. Οργανικό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία έχουν τα διαγωνίσματα εκτός ωρολογίου προγράμματος. Τα διαγωνίσματα είναι τρίωρα για τις τάξεις του Λυκείου και πραγματοποιούνται τις Κυριακές. Η δομή και το επίπεδο δυσκολίας τους είναι ανάλογα των πανελλαδικών εξετάσεων, ώστε ο μαθητής από νωρίς μαθαίνει να διαχειρίζεται το χρόνο και τις δυνάμεις του σε συνθήκες αντίστοιχες με αυτές που θα αντιμετωπίσει στις πανελλήνιες.

Γυμνάσιο

Για τις ευαίσθητες τάξεις του Γυμνασίου ο στόχος μας είναι διπλός: α) να καλύψουμε τις αδυναμίες και τα κενά από το Δημοτικό και β) να εμπεδώσουν οι μαθητές τα σημαντικά σημεία της ύλης στα μαθήματα που αποτελούν τον κορμό της εκπαίδευσης, ώστε η μετάβαση στο Λύκειο να είναι ομαλή και απροβλημάτιστη.

​​Α' Λυκείου

Στην πρώτη τάξη του Λυκείου οι σπουδές στη μέση εκπαίδευση πραγματικά αλλάζουν επίπεδο. Τα Μαθηματικά χωρίζονται σε Άλγεβρα και Γεωμετρία, στην Φυσική και την Χημεία έχουμε πραγματικές ασκήσεις, η Έκθεση πρέπει να αντιμετωπίζεται πια με ιδιαίτερη τεχνική. Σε όλα τα μαθήματα απαιτείται όχι απλά κατανόηση και χειρισμός των βασικών εννοιών, αλλά συνδυαστική και κριτική ικανότητα. ​ Ο στόχος λοιπόν είναι η κάλυψη κενών και η ουσιαστική κατανόηση της ύλης για την αντιμετώπιση των αυξημένων απαιτήσεων. Παράλληλα αναδεικνύονται και εμπεδώνονται λεπτομέρειες, οι οποίες στα δύο επόμενα λυκειακά χρόνια θα φανούν χρήσιμες και κρίσιμες. Σημαντικό εργαλείο στην ένταξη των μαθητών στο πνεύμα του Λυκείου είναι τα τρίωρα "τύπου Πανελλαδικών" διαγωνίσματα τις Κυριακές.

​​Β' Λυκείου

Στην Β’ Λυκείου προστίθενται επιπλέον διδακτικές ώρες στα πιο απαιτητικά μαθήματα του προσανατολισμού σπουδών που θα επιλέξει κάθε μαθητής. Έτσι το εβδομαδιαίο πρόγραμμα γίνεται αρκετά γεμάτο, σχεδόν όσο της Γ’ Λυκείου. ​​

Πέρα από την αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών στην διδακτέα ύλη, ο στόχος είναι η απόκτηση του απαραίτητου ρυθμού και συνέπειας στην καθημερινή μελέτη. Η οργανωμένη καθημερινή δουλειά και η έξυπνη διαχείρηση του χρόνου αποτελούν ​βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχή αντιμετώπιση του φορτωμένου με ώρες και διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα προγράμματος.

Ακολουθούμε προσεκτικά οργανωμένο πρόγραμμα με σταθερό ρυθμό, ώστε στα κύρια και πιο απαιτητικά μαθήματα ολοκληρώνουμε την ύλη της Β’ Λυκείου μέχρι τέλος Φεβρουαρίου και αρχίζουμε την ύλη της Γ’​. Αυτό είναι απαραίτητο για την έγκαιρη ολοκλήρωση της ύλης και την διεξαγωγή επαρκών επαναλήψεων στην Γ’ Λυκείου.

Σημείωση

Στην Θετική Κατεύθυνση και για τα μαθήματα των Μαθηματικών και της Φυσικής Προσανατολισμού, τελειώνουμε την ύλη της Β’ Λυκείου μέχρι τέλος Ιανουαρίου και στη συνέχεια ξεκινάμε προετοιμασία στην ύλη της Γ’ Λυκείου.

​​Γ' Λυκείου

Μετά το τέλος των σχολικών προαγωγικών εξετάσεων της ​Β' Λυκείου, ξεκινά η προσπάθεια της τελευταίας χρονιάς με την καλοκαιρινή προετοιμασία. Πέντε εβδομάδες εντατικό πρόγραμμα που ισοδυναμεί σε διδακτικές ώρες με δύο σχεδόν μήνες χειμερινού προγράμματος. ​​​ Πέρα από την αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών στην διδακτέα ύλη, ο στόχος είναι η απόκτηση του απαραίτητου ρυθμού και συνέπειας στην καθημερινή μελέτη. Η οργανωμένη καθημερινή δουλειά και η έξυπνη διαχείρηση του χρόνου αποτελούν ​βασικές προυποθέσεις για την επιτυχή αντιμετώπιση του φορτωμένου με ώρες και διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα προγράμματος. Όλα τα τμήματα καλοκαιρινής προετοιμασίας συνεχίζουν από 1η Σεπτεμβρίου με σκοπό την μεθοδική κάλυψη αλλά και έγκαιρη ολοκλήρωση της ύλης και τελικά την διεξαγωγή επαρκών επαναλήψεων. ​​​ Πέρα από την αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών στην διδακτέα ύλη, ο στόχος είναι η απόκτηση του απαραίτητου ρυθμού και συνέπειας στην καθημερινή μελέτη. Η οργανωμένη καθημερινή δουλειά και η έξυπνη διαχείρηση του χρόνου αποτελούν ​βασικές προυποθέσεις για την επιτυχή αντιμετώπιση του φορτωμένου με ώρες και διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα προγράμματος.